سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بلاگ تا کربلا -->

 هر روز خبر‌های جدید می‌آید، هر روز کشتار جدی‌تر و جدید‌تر و هر روز خبر‌ها دردناک‌تر می‌شود. هر روز مظلوم‌تر می‌شوند و هر روز فشار‌ها بیشتر می‌شود. عکس‌های این ظلم گستری را می‌بینم و می‌سوزم. کار دشوار شده‌است که یاری می‌خواهند، همین پری روز خواندم که پزشک زن بحرینی درخواست کمک کرده بود.  بحرین

اما باور نمی‌کنم همین‌ها که هر روز به خاک و خون کشیده‌ می‌شوند، هر روز مقاوم‌تر می‌شوند! فکر می‌کردم همان روزهای اول مقاومت دست از کار می‌کشند و تسلیم می‌شوند اما مقاومتشان مرا یاد این آیه انداخت: «قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی: (پیامبرمن) بگو: من یک موعظه برای شما دارم و آن این است که شما (خالص) دونفر یا تنهایی برای خدا قیام کنید.» (سباء/46) 

دیگر تحمل شنیدنشان را نداشتم، دلتنگ بودم و قرآن آرامم کرد:

«و نرید ان نمن علی الذّین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین و نمکنّ لهم فی الارض: و ما اراده کردیم به کسانی که در روی زمین تضعیف شده اند نعمتی گران، ارزانی داریم و آنان را پیشوایان (راستین) و آنان را وارثان گردانیم. »(قصص/4-5)

و وعده‌ی خدا حق است!

 به دعوت وبلاگ موج جبهه جهادگران سایبری به این موج وبلاگی پیوستم و از وبلاگ‌های: و دلم می‌گوید، شوند، کاتب باشی، آغاز در نهایت و وادی دعوت می‌کنم که به موج بپیوندند.


  • کلمات کلیدی : قرآن، موج
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 90/2/2 - 2:19 ص : : : نظر