سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بلاگ تا کربلا -->

انگیزه‌ی شرکت در مسابقات برای فرزند زمان، آشنایی با وبلاگی بود که در باز شدن دریچه‌ای جدید به دنیای مجازی‌اش بسیار موثر بود و دلیل این آشنایی را تنها همان مسابقه می‌دانم.

مسابقه

 از آن پس سعیم بر این بود که اگر مسابقه‌ای شد، شرکت کنم تا دیگران هم به این وسیله با «چندلحظه» آشنا شوند، شاید کلمات ناقص من در میان کلام الهی رنگ و بوی آشنایی بگیرد و دلی بشکند و آهی از سینه بر آید و ما هم در رفعت دل سهیم باشیم.

جشنواره خط بیداری، اولین مسابقه‌ای است که «چند لحظه» شرکت کرده و حائز رتبه شده‌است و هدیه‌اش را بنابر رسم ادب به وبلاگی تقدیم می‌کند که برایش باب جدیدی باز کرده‌است.

مسابقات وبلاگی رقابت دلچسبی را بین وبلاگ‌نویسان برپا می‌کند، ولی جوایز بعضی از اآن‌ها مشخص نیست، اما خدا مسابقه‌ای گذاشته که جایزه‌اش از قبل مشخص است:

سَابِقُوا إِلَى مَغْفِرَةٍ مِّن رَّبِّکُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا کَعَرْضِ السَّمَاء وَالْأَرْضِ أُعِدَّتْ لِلَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ ... :[براى رسیدن] به آمرزشى از پروردگارتان و بهشتى که پهنایش چون پهناى آسمان و زمین است [و] براى کسانى آماده شده که به خدا و پیامبرانش ایمان آورده‏ اند بر یکدیگر سبقت جویید ...(حدید/21)

 


  • کلمات کلیدی : دل‏نوشته، قرآن
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 90/4/23 - 11:56 ع : : : نظر