سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بلاگ تا کربلا -->

یا رحمن

 

«هل جزاء الاحسان الا الاحسان: آیا جواب نیکی جز نیکی است؟» (الرحمن/60)

 

دسته گلو من در جواب خوبی‌ای که آشنایان اینترنتی برای وبلاگ‌هایم کردند و چیزی نخواستند چه می‌توانستم انجام بدهم جز این که برایشان دعای خیر کنم به لطفی که کرده اند و گره از مشکلاتم باز کردند، خدا گره از مشکلاتشان باز کند.

 از کسی که خود را ملک الموت نامیده‌است و همچون ملک‌الموت مخفیانه کار می‌کند، به ناگاه غافلگیر می‌کند و غافلگیری‌اش همچون همان کمک‌هایی که برای وبلاگم کرد، دوست داشتنی و قابل تقدیر است. به تمام لطف‌هایی که به وبلاگ‌هایم کرد، دعا می‌کنم که در زندگی همچون ملک مقرب الهی باشد و  هم‌نامش «حضرت عزرائیل» در لحظه‌ی جان دادنش با او مهربان باشد و خدا هم‌نشین اولیاء قرارش دهد.

 از فرد دیگری هم سپاسگزارم. دلسوز و پیگیر است و «چندلحظه» را برایم همانی کرد که می‌خواستم. از مهربانترین برایش به خاطر تمام پیگیری‌ها و کمک‌هایش می‌خواهم که به زودی زائر شهید کربلا باشد و در آسمان انسانیت بال بگشاید.

 از مهربان دیگری هم سپاسگزارم، عزیزی که هم مهربان است، هم پیگیر، هم بی ادعا. تمام هدرهای وبلاگ‌هایم را می‌سازد و جز التماس دعا توقع دیگری ندارد. برایش از خدا می‌خواهم که همیشه سالم و سلامت باشد و همچون عکس‌های زیبایی که می‌‌گیرد،‌ خدا برایش همه چیز را زیبا رقم بزند.


  • کلمات کلیدی : قرآن
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 89/12/24 - 11:19 ع : : : نظر